Wednesday, July 11, 2007

sensación




4 comments:

eliana said...

Muy buenas lou!!! que maza que hayas vuelto!!!

A. said...

Te cuento que este fin de semana que paso, volvio la exposición sobre el Eternauta (yo habia ido hace unos años, que me hice la rata del laburo, no ACN) y no fuimos por que como ya veniamos llendo y viniendo para todos lados este finde, medio que no dio (9 de Julio), lastima, por que me perdi el timing para el tema de la nevada mortal. Lassstima.

sabri said...

JE, no se porque me siento identificada con el dibujo... esa soy yo las 3-4 partes del dia en el laburo jajaja

Anonymous said...

aloha lalalau.blogspot.com admin discovered your blog via yahoo but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found site which offer to dramatically increase traffic to your website http://mass-backlinks.com they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my blog. Hope this helps :) They offer best services to increase website traffic at this website http://mass-backlinks.com